niedziela, 26 maja 2019

DZIEŃ MATKI

Dzisiaj Dzień Matki  ma Matuleńko,
kwitną kasztany i kwitną bzy.
Ja już od rana biegnę z piosenką,
śpiewam cichutko - siostrzyczka śpi.



Miłość do Ciebie jest taka wielka,
ja nie potrafię bez Ciebie żyć.
Tyś mą Mamusią, nauczycielką,
Ty mnie uczyłaś jak dobrą być.

Pierwszych literek mnie nauczyłaś
i tłumaczyłaś znaczenia słów.
Przy mym łóżeczku codziennie byłaś,
dziś Twoje święto, mów do mnie, mów...

Uczyłaś mnie Mamuś jak kochać ludzi,
kochać przyrodę i kochać świat.
Umiałaś piękno we mnie obudzić,
teraz mi pachnie każdziutki kwiat.

Mnie na paluszkach liczyć uczyłaś,
wiem teraz ile już latek mam.
I do Przedszkola mnie prowadziłaś,
dziś za to wszystko buziaka dam.

I bzu bukiecik Tobie przyniosłam,
tak Ciebie kocham, aż brak mi tchu.
Chcę podziękować, że tak urosłam,
że kochasz Mamuś mnie w każdym dniu.

Dziękuję Mamuś za każdą bajkę,
za każdą lalkę, książeczkę, grę.
Pamiętam kotka jak palił fajkę,
czytaj Mamusiu, ja tego chcę.

Dzisiaj Dzień Matki ma Matuleńko,
w Twoich ramionach tak dobrze mi.
Kocham Cię Matuś miłością wielką,
dziś w naszych oczach miłości łzy.

dn. 26.05.2016r.
autor-Jadwiga Urszula Szczęśniak
(foto z netu)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz