sobota, 21 stycznia 2017

DZIEŃ BABCI

Dzisiaj naszej babci święto,
dla Niej zawsze znajdę czas.
Czy dziś będzie wypoczętą
- wiem z uśmiechem przyjmie nas.

Będzie torcik i życzenia,
będę ja,  mój mały brat.
Wiele mam do powiedzenia,
zanim gdzieś wyjadę w świat.



Dzisiaj babci dam paczuszkę,
tajemnica w niej tam tkwi.
Mój braciszek na paluszkach
z pieskiem też wtóruje mi.

Dziś babuni dziękujemy,
za jej troski, za jej czas.
W sercach miłość jej niesiemy,
za jej miłość, ciepło, blask.

Nawet dziś nam bajki czyta,
przy kominku jak sprzed lat.
Lekcje sprawdza mi w zeszytach,
chce by każdy był z nas chwat.

Babuleńka dziś zmęczona,
do pokoju zamknę drzwi.
Jutro będę w jej ramionach,
dzisiaj niechaj smacznie śpi.

Gdy wyjadę w świat daleki,
pozostanie z babcią brat,
gdy pokonam morza, rzeki,
babci będzie wciąż mi brak.

Chcę babuniu żebyś żyła,
tak jak długo będzie świat.
Żebyś z nami babciu była,
pragnę ja i pragnie brat.

dn.24.11.2014r.
autor - Jadwiga Urszula Szczęśniak
(obrazek z internetu)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz